bogne

wedding!

Publicerad 2009-11-11 20:08:22 i Allmänt,



Jag (och Robbin) har börjat tänka på hur den där dagen man gifter sig kommer se ut.

Kolla in den här otroligt fina bloggen! Linn inspirerar mig mycket i sin blogg om hur ett bröllop kan se ut, så ifall du är nyfiken, ta en tur dit.




Typ denna klänning, är jätte fin, och är kortare än den traditionella bröllopsklänningen.
Skulle vilja ha på mig en sådan fast med blått band runt midjan och ett par riktigt högklackade blå skor på den speciella dagen :P Men planer kan alltid ändras!




Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-11-16 23:37:41

Tack för de fina orden! Kul med kort klänning tycker jag! Har du sett sex and the city filmen? Du vet de där skorna som Carrie glömmer i den nya lägenheten som hon hämtar sedan i slutet, de blå! Jag tänker mig ett par sådana. NICE! (http://images.eonline.com/eol_images/MyStyle/20080611/285.mb.pump.061108.jpg där var de visst!)



=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela