bogne

nördighet

Publicerad 2009-10-27 13:51:05 i Allmänt,

Har konstaterat att jag har tittat alldeles för många gånger på Björn Bröder. Men kan inte sluta se den då jag hela tiden blir så faschinerad av historien och att hela filmen (nja, NÄSTAN hela filmen) är helt animerad och det är så galet snyggt med hur dom göra naturen, karaktärerna och alla dessa miljöåkningar som verkligen gör att filmen känns som en enda stor inpirationskälla för mina konstnärsfingrar.

Det är bra.

Jag trodde nog aldrig att läsningen av engelska böcker kunde bli så lärorik.
Antagligen för jag är för himla nyfiken och lite nördig i det engelska språket, då jag tittar upp ett ord i mitt lexikon så fort det blir lite osäkert. Det är min typiska tisdagskväll underhållning.

Nördigt? Yeah...

Nääe nu ska jag nog underhålla Sixten med att jaga en död fluga virat i ett snöre.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-04 23:01:11

Hej Ida! Tycker du har det fint också! :)

Jag har ett vanligt Nikon 18-55mm objektiv och ett sigma tele 55-200. Hade gärna haft fler om de inte vore så satens dyrt :O

Hur är det med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela