bogne

Blogg silence

Publicerad 2010-01-21 14:01:56 i Allmänt,





Kallas det "blogg silence"? Yesh.

Vad har jag hållt hus med egentligen?

Är sjuk
. Fått infektion i kroppen gång på gång och har inte vart frisk sedan en mörk dag i Oktober då jag fick en mildare version av halsfluss, eller som jag misstänker var körtelfeber. Vad är körtelfeber? Det är typ samma symptom som halsfluss, skillnaden att du efter infektionen tar mycket längre tid på att bli återställd, upp till 3-4 veckor om du har otur. I mitt fall insjuknade jag i influensa, förkylningar, luftrörskatarr osv.

Jag borde bli sjuksköterska, grymt kul och läsa och ta reda på vad man fått för infektioner och hur dom påverkar en.

Haha, det låter nästan som om jag blivit döende. Men saken är den när man har en infektion i kroppen som ALDRIG ger sig så mår man inte bra. Jag är en person som gillar att röra på mig och ge mig ut och springa då och då. Men så fort jag gör någon som helst fysiskt aktivitet idag får jag svårt att andas och väldigt trött. Det är frustrerande!

MEN, jag gillar verkligen inte att klaga och det är inte det jag gör heller.

Ska gå till vårdcentralen och ta lite prover.


Se det från den ljusa sidan, idag väger jag den vikt jag alltid velat göra, det vill säga 5 kilo lättare.

Vill du gå ned i vikt? Bli sjuk!
skämt osido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela