bogne

Tankar om sedan

Publicerad 2011-05-04 13:39:32 i Allmänt,

Idag delar jag med mig om lite tankar och framtida mål.
Har märkt bara under några månader hur jag utvecklats i min målnings stil. Det beror nog på att jag jag en dag bestämde mig för att testa nya penslar, mönster och stilar. Men framför allt att jag vågade satsa på något som jag trodde jag inte klarade av. Just nu är det stora målet som frambringar mycket upprymdhet, måla stora terräng och miljö bilder! Som jag inte kommer ge exempel på för de ser just nu ut som crap. Men nedan är bilder som jag faktiskt inte trodde skulle funka för mig, men som jag idag ser tillbaka och är i alla fall hyfsad nöjd med.

(alla bilder är beskärda, full storlek dyker upp på mitt deviantart konto här.)
Ser grymt fram emot att få flytta till en ny lägenhet! För denna gång är det ingen hyreslägenhet. Inget ont om att bo i hyreslägenhet, för det är ganska soft (förutom den feta hyreskostnaden som kryper in i brevlådan och skapar eko i plånboken). Men det jag menar är då att man får sätta sin egen prägel på det.
Har planer om att bli utbytesstudent under mitt 3e eller 4e år som jag studerar på universitetet. Har engagerat mig i styrelsen för SAKS, sitter med som terminsråd, har ansökt om att bli internationell fadder till andra utbytesstudenter och... thats it. Tycker om att ha flera bollar i luften.
Har tänkt väldigt mycket på att börja fota igen. Tappade sugen då jag fick prova och fota med en Canon 5D Mark II, med ett carl zeiss objektiv, det är den fetaste av kameror. Så kommer man där med sin Nikon D60 med standard objektiv 18-55mm och leker riddare. Ehh, snacka om glädje dödare. Men det i sig är ju en utmaning :)
Tills nästa gång,
Mer foton och work in progress bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela