bogne

Dag 1 av 16

Publicerad 2011-11-23 06:23:56 i Allmänt,

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Perfekt sätt att slösa sån där "jag bryr mig inte egentligen"-fakta:

1. Inte för det har gått osett men jag är en j-kel på att måla.
2. Får betalt för att sjunga inför andra
3. Har en tendens att bli för "hooked" i tv-serier, spel, böcker eller liknande på ett sätt som inte är hälsosamt.
4. Tycker om katter, har tre stycken fluffiga, hårfällande av dom hemma. Jag ser min framtid som galna katt tanten.
5. Är en morgonmänniska och har inga större problem med att gå upp tidigt. (Som idag gick jag upp vid kl04??)
6. Jag ryser av att dricka avsvalnat kaffe.
7. Tycker om att ta ansvar, ibland lite för mycket.
8. Tycker att skadeglädje är mycket roligt. (muha)
9. Tänker alldeles för mycket på hur jag vill bo i framtiden, därav mitt "bygga eget hus i framtiden"-dröm kommer smygandes in.
10. Jag har vad som kallas organiserat kaos hemma. Saker ligger inte där jag förväntar att dom ska ligga, men jag vet precis vart jag la dom sist. Härom dagen skulle jag ta fram saxen i min byrålåda med kläder, hur tänkte jag där?


Sedan en bild på mig:
Kanske en proffessor på Hogwarts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela