bogne

14+6=?? år

Publicerad 2009-05-14 18:37:32 i Allmänt,

då var man 20 år.

TACK så mycket till alla som grattat och önskat en fin dag! Man blir som rörd ^^

jättespänd på att se Wrestling with angels nya musikvideo som Crazy Pictures har gjort. Ikväll är det realesefest! Efter att få sett en snutt av musikvideon så tror jag att faktisk många kommer tycka den är otroligt cool ^^
bra, pojkar det där.

nä, nu ska jag äta upp mitt hallon till isglass sedan ska jag iväg!


fisk och sås till den som fyller år idag!


Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2009-05-16 15:48:22

Wrestling with angels var ju sjukt bra!! :D Weeej! Bra video också. Grattis i efterskott igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela