bogne

hysteriskt lat blogg

Publicerad 2011-11-21 20:44:45 i Allmänt,

Tänkte pigga upp denna hysterisk oaktiva blogg med en lista jag lånat från caisaj.blogg.se.

Här har vi "uppdragen" dag för dag:
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 – Innehållet i min väska
Dag 3 – Min favoritårstid
Dag 4 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 5 – EFIT (ett-foto-i-timmen)
Dag 6 – Typ av killar jag faller för
Dag 7 – Min favorithögtid
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän
Dag 9 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 10 – Mitt drömbröllop
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen
Dag 12 – Någonting jag ångrar
Dag 13 - En person jag vill träffa just nu
Dag 14 – Vad jag åt idag
Dag 15 – Min favoritfilm
Dag 16 – En låt som gör mig lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela