bogne

Pågående projekt

Publicerad 2012-02-29 18:36:10 i Allmänt,

Har en del pågående projekt överallt känns det som!
Men för att inte spilla alla hemligheter och avslöja alldeles för mycket så håller jag mig till vad jag målar. Nedan ser ni projekt som jag precis startat och senare lagt på hyllan på grund utav att min dator havererar när jag målar för länge och glömmer spara. Där tappar jag motivationen och gärna lägger det på is ett tag. För vem vill måla om allt man gjorde igen??
Men hur som helst är detta jag en dag försoppningsvis kommer fortsätta med och göra klart.
Ja, jag är inne i en blå/turkos period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela