bogne

Denna vecka

Publicerad 2012-03-05 08:36:44 i Projekt,

Mycket att göra denna vecka!

Höjdpunkterna att se fram emot:
- Dugga i kalkylering
- Tentamen i databaser och datamodeller
- Event med företag jag vart med och annordnat för våra studenter på programet
- Innehållsrikt sektionsmöte med gamla och nya styrelsen.
- Plugg i massor gällande alla kurser jag läser


Nu gäller det bara att strukturera hela veckan så att allt klaffar. Inget slöseri med tid nu! (hmm, kom precis på att detta med att hänga på sin blogg är lite slöseri med tid, sedan kom jag på att det alltid är bra att göra listor så man kommer ihåg allt det viktiga man ska göra under veckan.)


Nu kommer det en bild som egentligen inte har så mycket med innehållet att göra. Men ändå lite grann då jag denna vecka förhoppningsvis får svar om den återvändar tjänst jag fått som sommar jobb! Det är sjukt spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela