bogne

Flytt + fest på schemat

Publicerad 2012-03-01 08:26:35 i Allmänt,

Idag är det dagen Sofie flyttar till Linköping! Vilket är sjukt spännande. Mitt stora uppdrag idag är att hjälpa henne att flytta och hoppas på att allt flyter på smidigt.

Har massa saker jag borde göra idag men inte hinner med, sådana allmänna saker som folk inte bryr sig om att man skriver, men jag tycker listor är väldigt kul så här blir en lista på vad jag borde göra:
- Svara på massa viktiga mail
- Plugga! i ALLA kurserna då.
- Städa
- Skriva ned viktiga saker och idéer!
- och sedan komma ihåg att jag ska göra det här...


Hmm, blev inspirerad av en känd bloggerska (ehem, gissa vem?), om att vara så effektiv som möjligt under en dag. Svaret är att gå upp kl 06 på morgonen. Tror jag borde köra med den, är trots allt en pigg morgonmänniska så den rutinen borde väl gå att fixa. Allt för att hinna med så mycket som möjligt.


Senare ikväll, när Sofie har kommit någelunda till ro i sin nya lya blir det fest + kravall! Pepp!? eller?




sås

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela