bogne

Gå upp kl 05

Publicerad 2012-03-22 16:52:08 i Vardag,

Ännu är dagen inte slut och jag har redan hunnit med massor. Detta med att gå upp kl 05 är nog det ultimata om man vill få saker gjorda, tack du kända bloggerska för det tipset! Har så mycket annat roligt för mig självklart än att bara plugga, saker som händer bredvid plugget också som ger en motivation och mer energi.


Gahh! Ser grymt fram emot denna höst. Kommer hända mycket roligt. Tråkigt att jag är så kryptisk, men den som väntar på något gott.


Crazy cat lady som jag är glömde jag ju bort att ge katten Beliji lite fame också:




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela