bogne

Plugg är köttsås

Publicerad 2012-03-22 10:00:27 i Vardag,

Tänkte uppdatera läget med att berätta att pluggande är köttsås. Nu menar jag självklart att köttsås är något dåligt. Brukar ofta nämna köttsås när det är något awesome, så det beror väl lite på hur man tolkar sin egen plugg situation. Ibland kan de ju vara sjuk kul också.

Delar med mig av lite bilder som berättar lite vad som hänt:




Jag har tre katter. En av dom heter Sören, som visas på bilden. Han är en konstig kisse som gärna gör allt för att visa matte att han vill ha uppmärksamhet. Hittade honom på golvet så här, snacka om att fläka ut sig. Han gillar och fjäska också, jämt.




Sixten som poserar med min jakt på underhållning erhållen från ett presentkort på OnOff från företaget Sogeti. Helt random att vinna ett presentkort, jag brukar inte vara den som "vinner" saker, men presentkort är jag duktig på att fiska in. Eller rättare sagt är jag väl duktig på att svara på frågor?




Tog en resa till Alingsås! Hmm, bilden berättar väl inte så mycket om själva staden, blev mest fachinerad (måste verkligen lära mig stava till ordet då jag blir detta väldigt ofta!) över den disiga resan dit, mycket häftigt. Blev faktiskt inspirerad till att måla. Eller det blir jag väl alltid om jag ser en häftig solnedgång, när ljuset ligger rätt när det regnar eller stora dramatiska moln. Me like!




Typ som denna solnedgång en dag efter jobbet på sommaren. Sjukt värt!


Ja, alla bilder tagna är med min mobil. Skruttigt jag vet.


Märkte precis att det inte blev så mycket prat om själva pluggandet, men lika bra det för det är verkligen inte intressant att klaga om eller vara bitter om. Så jag bespar alla från det och låter det sparas till en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela