bogne

Hej och god kväll

Publicerad 2009-02-19 19:06:02 i Allmänt,

well, mitt första inlägg i en blogg som en dag skulle komma.
Jag hade en blogg förut på LiveJournal men eftersom jag inte längre var aktiv och saknade lusten att fortsätta skrivapå engelska så har det nu blivit en blogg. Jag skaffade en sån här bloggsak för att få "skryta" med att jag kan måla... nä, inte riktigt. Jag tänkte dela med mig av min konst till andra och hoppas få inspirera. Jag hoppas att någon blir det ^^

Sedan har jag skaffat en kamera som just nu är min favorit leksak, så riktiga bilder kommer också! (jag varnar för katt bilder).

Nu ska jag äta! Som en fattig student får det bli min kära vän nudel och creame fraiche, underbart.

Fisk och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela