bogne

Körkortsrullandet av koncentration

Publicerad 2009-11-16 23:45:14 i Allmänt,





Imorgon börjar jag med körkortet! Äntligen är den långa väntan över, och att få övningsköra för första gången imorgon är spännande. Jag kommer ta intensivutbildningen, så jag hoppas det är över innan året är slut.

Idag hade jag och Daniel en sån där, laga mat och se på film kväll. Det känns bra att ha en vän som lagar mat åt en när man är hemma med influensa. En stark kryddad kyckling soppa med glass till efterrätt! mums! Orange County och Björn Bröder var på filmschemat.

NÄ! Jag saknar min man. Men, det kommer dröja två veckor innan vi ses igen så jag får "suck it in" och sluta gnälla.

Jag har en fisande katt i mitt knä.



För en gångs skull lever man igen.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-21 18:38:42

Hej ida! Haha, jag är också ganska seg! Du är så duktig på att måla, superfint! Lycka till med körkortet! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela