bogne

Snart så..

Publicerad 2009-11-08 22:14:16 i Allmänt,

Det är som att trycka på paus knappen på en kontroll eller på bandspelaren. Då knappen är intryckt så stängs allt annat av. Så är det varje gång då min fästman Robbin åker in till lumpen.

Många frågar oss "Hur orkar ni?"

"Kärlek"

Det är väl tillräckligt?

Synd att för många saker som lumpen eller distansförhållanden gör att kärleken bara rinner ned i sanden, genom fingrarna. Men inte för alla! Dom som är envisa som åsnor och har en stark vilja så funkar det.

Nu är det inte många gånger kvar han åker ifrån mig. Snart slipper man sitta tidigt på morgonen och undra hur resten av dagen, veckan och månaden kommer att gå.


yepp, nån som har saknat någon så?


Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-11-10 16:10:02

Naaw. Ni är väldigt fina tillsammans tycker jag! Det är ju när man är ifrån varandra som man märker om kärleken håller. Förstår glädjen när det är över :)

Postat av: Jess

Publicerad 2009-11-27 16:31:26

Jag känner igen det där allt för väl! Fast det är ju jag som är boven i dramat om man säger så. Ursch att vara borta från varandra alltså! Men det är som du säger.. har man bara viljan så går det! :D

Postat av: Jess

Publicerad 2009-11-27 16:31:55

Jag känner igen det där allt för väl! Fast det är ju jag som är boven i dramat om man säger så. Ursch att vara borta från varandra alltså! Men det är som du säger.. har man bara viljan så går det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela