bogne

Snart kommer:

Publicerad 2009-10-21 19:51:32 i Allmänt,

Idag var jag och min vän Anna och smög omkring i en bokaffär.

Jag var mest och titta bland dom engelskt skrivna pocketböckerna.
Vad ni kan vänta er få veta snart på denna blogg:



The Gargoyle
av Andrew Davidson 

Är tydligen en så rätt så läskig bok, enligt dom som läst den. Ska bli spännande då jag generellt inte läser mycket thiller och crime.



(Bild från första upplagan gjort -84)
The Eye of the World av Robert Jordan

En fantasy bok! yeah! ehm... ja, jag har sedan jag läste Eragon serien fastnat för genren fantasy. Får då se om detta är något att ha, då detta är första boken i serien The Wheel of Time. MEN serien har jämförts med Tolkiens mästerverk "Jordan has come to dominate the world Tolkien began to reveal". Sedan då boken gavs ut -84 har nu boken blivit nytryckt 2003, så har intresset blivit större för denna serie. Nice.

gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela