bogne

Klumpig dag idag

Publicerad 2010-01-28 16:45:51 i Allmänt,

Ibland har man sådana där klump dagar, då allt verkligen lyckas antingen ramla och gå sönder, du hittar inte vad du söker och blir irriterad väldigt snabbt. En sådan dag idag.

Jag saknar Photoshop något enormt. Jag har sedan jag ominstallerade min dator inte kunnat använda den licens jag har för mitt Photoshop pga "restfiler" av ominstallations skivan som ligger och kvar och skräpar. Men det är så krångligt att ta bort och fixa det. Så jag tar det den dagen jag inte har en sån där klump dag då allting går fel. Så jag målade lite i Paint. Tjohoo! Det var grymt kul ^^



Nu ska jag gå till jobbet utan mitt passeringskort som min sambo har i bilen som står vid hans jobb just nu och jag börjar om cirka en timme. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela