bogne

03:45

Publicerad 2010-03-15 04:47:18 i Allmänt,

Idag vaknade jag 03.45.

Förskräckt till min fasa inbillar jag mig själv att jag är försenad och vaknar till som om solen hade tänds. Tankar i huvudet far runt, jag måste hinna med: ladda mobilen med pengar, göra en extra frukost, ge katterna mat, hinna göra mig inordning till jobben.

Jobben? Jo, 3 av dom faktiskt på samma dag. Från 06.00-21.45, i sträck, utan någon direkt paus.

Så är det tydligen om man jobbar extra.

Nu är klockan 04.42 och jag kan inte somna om, skulle egentligen kunnat sova en halvtimme extra.

Hoppas ni andra har en lite mildare jobbdag, skoltid eller för er som inte har någon sysselsättning önskar jag er en fortsatt trevlig dag.



från en sömnig Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela