bogne

fläskigt värre

Publicerad 2011-05-05 20:42:25 i Allmänt,

Blaj!
Sitter och försöker plugga till processer och IT tentamen som är nu på lördag. Det går fläskigt dåligt.
Försöker muntra upp mig själv genom att spendera ohälsosamt mycket tid på att titta på fina bloggar, bilder och en nyfunnen addiction till Vampire Diaries! Det är mumma. Nedan kommer det som jag tittat på idag.
Titta så fint man kan ha hemma. Så vill jag ha det hemma, rustik blandat med antikt och kontraster. Niice!
Förresten, har jag planer på att skaffa tattuering. Vilket jag haft vääldigt länge nu. Något sådant här kanske?
Eller något sånt här?
sås

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela