bogne

Supernatural

Publicerad 2012-02-29 19:34:58 i Allmänt,

Åh, är det någon mer än jag som tycker om/älskar serien Supernatural??
Jag har följt serien ett tag nu och är så där glad, arg och bitter som en äkta !fangirl. Sedan Castiel försvann så har serien dock inte varit densamma, det märktes att CW network blev desperata och försökte uppröra sina foljare av serien genom att ta bort den mest älskvärda karaktären någonsin. Men, frukta inte, han kommer ju faktiskt tillbaka i avsnitt 17 av säsong 7, så mitt hopp är ju inte ut om man säger så.


Kommer vi någonsin se ett slut på serien är frågan? Dean och Sam lär aldrig sluta bli jagade av ondska och misär, vilket vi som tittar på serien aldrig får nog av. (i alla fall i mitt fall). Det gick rykten om när säsong 4 gick att sista avsnitten skulle vara i säsong 5(!). Men så skrev dom på för ett antal säsonger till och de ska bli intressant och se vad som händer när idéerna börjar ta slut.




Jag håller på att måla Castiel <3


Spoiler varning(!)
Sedan är jag helt fast för karaktären Lucifer. Vilken intressant skildring av Satan och ett sådant djup i karaktären, sedan är det väl mycket till skådespelaren Mark Pellegrino som ger smak till Lucifers karaktär.




Mark Pellegrino i typisk Hallucifer anda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela