bogne

Dag 3 av 16 – Min favoritårstid

Publicerad 2012-03-22 10:12:03 i Vardag,

Min absoluta favoritårstid är nog våren. Eller vänta, det är hösten. Båda. Det skiftar beroende på vilken årstid det är vid tidpunkten jag får frågan. Är det vår så säger jag självklar att det är våren, är det höst så älskar jag hösten.


Men vad som göra att jag tycker om våren är för att det blir ljusare och så pass varmt att jag trivs. Avskyr sommaren lite för att det blir lite för varmt eller så blir det för kallt. Våren är väldigt lagom. Dessutom hittar man albino sniglar!




Tagen på Kolmårdens Djurpark en tidig vårmorgon. Snacka om att jag blev förvånad, det finns albinomördarsniglar! Såg ut som ett finger legandes på marken, var ju tvungen och titta vad det var. En anna bild som är tagen på Kolmården är en som jag tog under tidiga hösten då Lodjuren hade fått ungar. Helt underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Målar, spelar musik, sjunger och är en sån där som tycker om att göra mycket saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela